Warsztaty Adizesa odkrywają przed uczestnikami wyjątkowe, skuteczne i praktyczne koncepcje oraz metody, które leżą u serca Metodologii Adizesa®. Praktyczne zasady i procesy Adizesa zasadniczo zmieniają sposób kierownictwa liderów; na poziomie osobistym oraz organizacyjnym. Więcej informacji na temat tych warsztatów znajdą Państwo tutaj.

Breakthrough to Prime®

BTP to dwudniowy warsztat, który jest świetnym sposobem na to, aby dowiedzieć się więcej na temat podstawowych pojęć oraz metod Adizesa. Warsztat jest bardzo empiryczny, dlatego liczba uczestników jest ograniczona do 20.
Na tych warsztatach uczestnicy nauczą się:

  • Przeprowadzać swoje organizacje przez każdy etap Cyklu życia organizacji;
  • Budować bardzo wydajne zespoły wśród menedżmentu najwyższego szczebla;
  • Panować nad zmianami organizacyjnymi;
  • Konstruktywnie ujarzmiać konflikt;
  • Rozwikłać tajemnicę sukcesu;

Dzięki nabytej wiedzy uczestnicy wyjdą z warsztatów gotowi do zastosowania jej, aby przyśpieszyć osiągnięcie etapu Rozkwitu (PRIME) w swojej organizacji; jest to optymalny etap w Cyklu Życia.

Publiczne warsztaty BTP, w których biorą udział dyrektorzy różnych firm, odbywają się regularnie. Zapewniamy też prywatne warsztaty w BTP, organizowane wewnątrz firmy. Są one dopasowane tak, aby sprostać indywidualnym oczekiwaniom uczestników danej organizacji.

Wyjazdy integracyjne

Wyróżniamy się w pomocy liderom organizując i prowadząc jedno- lub dwudniowe wyjazdy integracyjne, na których największy nacisk kładziony jest na budowanie pracy zespołowej. Integracja dopasowana jest do konkretnej organizacji, co pozwala na poruszenie wszystkich priorytetowych kwestii, możliwości oraz innych spraw naszych klientów. Pracując wspólnie nad tymi kwestiami, przez cały czas jesteśmy w stanie asystować zespołom liderów w dopasowaniu się do uzgodnionych wspólnych celów, dzięki czemu przekazujemy własność problemów grupie, którą teraz łączy wspólny interes w podjęciu odpowiednich działań.

Syndag®

Syndag to skrót od Synergistic Diagnostic Workshop (Synergetyczny Warsztat Diagnostyczny)
Ten trzydniowy program jest niezwykle silnym narzędziem w zarządzaniu, stosowanym do „odpalenia” trwałego wysiłku na rzecz osiągnięcia radykalnej poprawy wzrostu, rentowności i innych obszarów wydajności firmy. W świecie wirtualnych zespołów, tajemniczych emailów, wiadomości SMS i PowerPointa, Syndag sprawdza się, ponieważ wymaga od kluczowych osób w firmie tego, aby zebrały się i wspólnie stanęli twarzą w twarz z problemami firmy. Naturą Syndagu jest duży nacisk na pracę zespołową, dzięki temu Syndag wypracowuje wiele cennych rezultatów.
Cztery z nich są szczególnie ważne:

  • 100% zgody co do problemów, które musi rozwiązać firma, aby uwolnić jej wydajność i 100% zgody w kwestii planu działania;
  • Potrzeba zmiany jest legitymizowana i odpowiedzialność za podejmowanie działań zostaje przeniesiona z ramion jednej lub dwóch osób na ramiona wszystkich uczestników;
  • Energetyzująca atmosfera zrozumienia, wzajemnej pomocy i pracy zespołowej;
  • Uczestnicy rozwijają zwiększoną świadomość swojej wzajemnej zależności oraz uczą się tego, jak lepiej ze sobą pracować, aby ujarzmić występujące między nimi różnice i konstruktywnie rozwiązywać złożone problemy.

Syndagi® są prowadzone wyłącznie w formie prywatnych warsztatów wewnątrz firmy – dla grup do 24 uczestników, którzy są reprezentantami wszystkich kluczowych i funkcjonalnych obszarów, na wszystkich poziomach firmy.
Więcej informacji na temat warsztatów znajdą Państwo tutaj.

Kroki ku PRIME (PO RAZ PIERWSZY W POLSCE!)

Po raz pierwszy w Polsce odbyły się warsztaty „Kroki ku Prime”, organizowane przez polskie biuro Adizes Institute. Warsztaty zyskały uznanie uczestników oraz pozwoliły lepiej zrozumieć nasze podejście do zarządzania. Zachęcamy do zapoznania się z opiniami

3-dniowe, bardzo interaktywne i pełne symulacji oraz eksperymentów warsztaty są zapełnione dogłębną więdzą, zorientowaną na sprawne przyswajanie. Wszystko po to, aby rozwijać Systematyczną, Praktyczną, Zdroworozsądkową Metodologię, dotyczącą tego Jak Identyfikować, Diagnozować i Rozwiązywać złożone problemy w ustrukturyzowany i naturalny sposób. Całość prowadzi do zbudowania kultury Wzajemnego Szacunku i Zaufania, aby stworzyć efektywny, wydajny i co najważniejsze – trwały system “zarządzania zmianą” w firmie.

Dzień Pierwszy       

Dzień Drugi  

Dzień Trzeci

Zmiana i jej wpływ na organizacje
w obecnych czasach

Sekwencja zmian. Gdzie teraz jesteśmy?

Ćwiczenia zespołowe – Jak zrestrukturyzować firmę do osiągania nowych celów. Dla każdej misji- jej własna struktura

Kultura korporacji – dlaczego jest tak ważna?

Ćwiczenie zespołowe – Synergetyczna Diagnoza. Praktyczny trening w grupie

Co jest ważniejsze- struktura czy strategia?

Podstawy tego co sprawia, że firma odnosi w dzisiejszych czasach suckes i działa w nieskończoność.

Jak jednoczymy ludzi dla wspólnego celu?

Jak umieszczamy ludzi na właściwych ścieżkach?

Dlaczego menedżerowie, którzy mają rozwiązywać problemy, często stwarzają je sobie i swoim kolegom?

Dlaczego potrzebujemy planu na przyszłość?

Co zrobić jeżeli nie ma „idealnego” następcy?

Czy przeciętni ludzie mogą osiągać ponadprzeciętne wyniki?

Jak utrzymać Wartości w Twojej firmie?

Jak wspierać przejście z przedsiębiorczości do profesjonalnego zarządzania?

Jak wzmacniamy wprowadzanie decyzji?

Dlaczego standardowe misje nie działają?

Jak zapewniamy przejrzystość, odpowiedzialność I odpowiedzialne zachowanie?

Cykl Życia  Organizacji: Które problemy rozwiązywać, a które nie? Czy zmienić styl przywództwa?

Ćwiczenie w zespole – ekspresowy przypadek – stworzyć misję.

Jak monitorować efektywność na wszystkich poziomach organizacji?

Pułapki przedwczesnego starzenia się

Jak zapewnić wdrożenie zaakceptowanej strategii?

Motywacja i nagrody na różnych etapach Cyklu Życia.

Jak z powodzeniem oddzielić rolę właściciela  od tej, którą ma zawodowy menedżer,
przy jednoczesnym
zachowaniu przywództwa? 

 

Uwolnienie Założyciela od spraw codziennego Zarządzania

Adizes Institute 
Biuro w Polsce

Marcin Dembowski
Dyrektor Biura w Polsce
Telefon: 0048 795 132 895
E-mail: marcin@adizes.com

Dr. Ichak Kalderon Adizes jest założycielem i prezesem Adizes Institute. Dzięki swojemu oddaniu i wieloletniemu doświadczeniu, zyskał uznanie praktyków zarządzania oraz środowisk akademickich.